Informacje

Skontaktuj się z nami jak lubisz – osobiście, telefonicznie, mailowo lub poprzez formularz kontaktowy.

Kontakt
Strefa rodzica
Płatność
Ważne telefony
Wymogi paszportowe, wizowe i bezpieczeństwo w kraju docelowym
Faktury
Kuratorium Oświaty
Dofinansowania Campów
Ubezpieczenie od kosztów rezygnacji
Rezygnacja z imprezy
Infopack
Najczęściej zadawane pytania
Dokumenty
Do pobrania
Bezpieczeństwo
Strefa rodzica

Strefa Rodzica – wszystko co musisz wiedzieć.

Tutaj znajdziesz najważniejsze informacje o organizowanych przez nas wyjazdach, koloniach i campach, niezbędne dokumenty oraz praktyczne wskazówki, które pomogą Ci przygotować dziecko do wyjazdu.

Strefa rodzica
Płatność

Aby zapewnić rezerwację miejsca na obozie, należy dokonać wpłaty zgodnie z poniższym harmonogramem:

  • Zaliczka – aby potwierdzić rezerwację, wystarczy wpłacić zaliczkę w wysokości 30% wartości imprezy w ciągu 5 dni od zapisu. Brak wpłaty w tym terminie może skutkować anulowaniem rezerwacji.
  • Pozostała kwota: Pozostałą kwotę należności należy uregulować najpóźniej 30 dni przed rozpoczęciem obozu.

Rezerwacje na ostatnią chwilę: Jeśli do rozpoczęcia obozu pozostało mniej niż 14 dni, konieczna jest wpłata całej kwoty zgodnie z umową w momencie rezerwacji.

Przy dokonywaniu płatności prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na numer konta.
Każdy klient otrzymuje indywidualny numer rachunku, dlatego prosimy o korzystanie wyłącznie z danych zawartych w otrzymanej umowie.

Strefa rodzica
Ważne telefony

Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9.00 -17.00.
Numer telefonu do biura: 570 869 123
Numer kontaktowy do kierownika – osoby odpowiedzialnej za obóz Twojego dziecka/Twój wyjazd – otrzymasz w dniu wyjazdu na obóz.
W pozostałym czasie z wszystkimi sprawami możesz zwrócić się do naszego biura – chętnie udzielimy odpowiedzi na wszelkie pytania.

Strefa rodzica
Wymogi paszportowe, wizowe i bezpieczeństwo w kraju docelowym

Aktualne informacje dotyczące wymogów paszportowych oraz wizowych oraz informacje o bezpieczeństwie w kraju, do którego jedziemy znajdziesz na stronie Ministerstwa Spraw Zagranicznych.

W skrócie:

• Każdy uczestnik biorący udział w Campie zagranicznym zobowiązany jest do posiadania ważnego dokumentu podróży – dowód tożsamości wydany przez władze państwa należącego do Europejskiego Obszaru Gospodarczego(EOG) lub ważny paszport.
Data ważności dokumentu: posiadany dokument podróży musi być ważny min. 90 dni od daty powrotu do kraju.
• Egipt – wjazd na podstawie ważnego paszportu co najmniej 6 miesięcy od daty powrotu z Egiptu.
Od obywateli polskich wymagane jest posiadanie wizy wjazdowej.

Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Strefa rodzica
Faktury

Faktura – zostaje wystawiona automatycznie po zaksięgowaniu pełnej wpłaty na naszym koncie po zakończonym obozie na dane nabywcy wskazane w formularzu rezerwacyjnym.
Faktura zostaje wysłana na adres e-mail wskazany w formularzu rezerwacyjnym.

Jeśli po otrzymaniu faktury chcą Państwo wprowadzić jakiekolwiek zmiany bardzo prosimy o kontakt telefoniczny.

Strefa rodzica
Kuratorium Oświaty

Wszystkie kolonie i obozy są zgłaszane do Kuratorium Oświaty i otrzymują unikalny numer zgłoszenia. Każde zgłoszenie można odszukać w bazie na stronie internetowej https://wypoczynek.men.gov.pl/

Strefa rodzica
Dofinansowania Campów

Campy organizowane przez Magic Sport mogą być zrefundowane w Państwa zakładzie pracy w ramach dostępnych świadczeń socjalnych.
Jako organizator wypoczynku posiadamy uprawnienia do wypełniania dokumentacji wymaganej przez zakład pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Ważne: Ze względu na różne wymagania poszczególnych zakładów pracy dotyczące dokumentacji do refundacji, prosimy o dostarczenie druku wymaganego przez Państwa zakład pracy.

Najczęściej zakłady pracy wymagają przedstawienia następujących dokumentów:
– Potwierdzenie zgłoszenia wypoczynku do Kuratorium Oświaty.
– Oświadczenie o pobycie na obozie dziecka, na które ma być przyznane dofinansowanie
– Wpis Organizatora do Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Przedsiębiorców Ułatwiających Nabywanie Powiązanych Usług Turystycznych – dokument znajduje się w zakładce Ważne dokumenty

Strefa rodzica
Ubezpieczenie od kosztów rezygnacji

Ubezpieczenie od kosztów rezygnacji chroni Cię przed poniesieniem kosztów związanych z niespodziewaną koniecznością anulowania rezerwacji. Ubezpieczenie od kosztów rezygnacji w naszej firmie obsługuje Signal Iduna. Wszelkie informacje, zakres i warunki ubezpieczenia dostępne tutaj

Jak skorzystać z ubezpieczenia?
Wybierz opcję – Ubezpieczenie od kosztów rezygnacji podczas dokonywania rezerwacji. Koszt ubezpieczenia będzie widniał w kalkulacji ceny końcowej. Zakup ubezpieczenia możliwy tylko w momencie dokonywania rezerwacji.

Warunki ubezpieczenia
Strefa rodzica
Rezygnacja z imprezy

Jeśli chcesz zrezygnować z wyjazdu poinformuj nas o tym, dzwoniąc do nas bądź wysyłając wiadomość e-mail na adres: rezerwacje@magicsportcamp.pl

Rozliczymy koszty Twojej rezygnacji zgodnie z Ogólnymi Warunkami Uczestnictwa (załącznik nr 4 do umowy) i dokonamy zwrotu należnej kwoty.

Jeżeli wykupiłeś Ubezpieczenie od Kosztów Rezygnacji i wystąpiła okoliczność objęta ochroną ubezpieczenia, skontaktuj się z nami informując nas o tym i przesyłając dokumenty potwierdzające wystąpienie takich okoliczności. Pokierujemy Cię w dalszym procesie zgłaszając twoją sprawę do Signal Iduna.

Najczęściej zadawane pytania

Znajdziesz tu odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

Kto może wziąć udział w koloniach i Campach?
Nasze kolonie przeznaczone są dla dzieci i młodzieży. Zapraszamy dzieci już od 7 roku życia do 17 lat. Na obozy zagraniczne zapraszamy młodzież od 12 roku życia. W przypadku Campu akrobatycznego przyjmujemy uczestników od 11 roku życia. Oferujemy różnorodne profile tematyczne dlatego warto zapoznać się z naszą ofertą znaleźć coś idealnego dla swojego dziecka. W naszej ofercie znajdują się również Campy dla dorosłych.
Jak zarezerwować obóz?
Wejdź na naszą stronę, znajdź obóz/kolonię, który Cię interesuje i kliknij w link do formularza rezerwacyjnego. Zostaniesz poproszony o uzupełnienie. Po zgłoszeniu otrzymasz wszystkie niezbędne dokumenty i informacje dotyczące wyjazdu na skrzynkę mailową.
Skąd mam wiedzieć, że moja rezerwacja jest potwierdzona
Po złożeniu rezerwacji otrzymasz od nas maila z niezbędnymi dokumentami z informacją m.in. o terminie wpłaty zaliczki. Po dokonaniu wpłaty zaliczki i zaksięgowaniu jej na naszym koncie otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem wpłaty za rezerwację. W wiadomości status rezerwacji będzie widniał jako: Rezerwacja Potwierdzona. Oznacza to, że możesz spać spokojnie – miejsce na obóz jest pewne ;)
Co to jest Indywidualny Numer Rachunku Bankowego?
Każdy klient otrzymuje unikalny indywidualny numer rachunku, dlatego prosimy o korzystanie wyłącznie z danych zawartych w otrzymanej umowie. Przy dokonywaniu płatności prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na numer konta.
Jakie są zasady płatności i terminy wpłat?
Aby zapewnić rezerwację miejsca na obozie, należy dokonać wpłaty zgodnie z poniższym harmonogramem: Zaliczka – aby potwierdzić rezerwację, wystarczy wpłacić zaliczkę w wysokości 30% wartości imprezy w ciągu 5 dni od zapisu. Brak wpłaty w tym terminie może skutkować anulowaniem rezerwacji. Pozostała kwota: Pozostałą kwotę należności należy uregulować najpóźniej 30 dni przed rozpoczęciem obozu. Rezerwacje na ostatnią chwilę: Jeśli do rozpoczęcia obozu pozostało mniej niż 14 dni, konieczna jest wpłata całej kwoty zgodnie z umową w momencie rezerwacji. Wszystkie wpłaty należy kierować na numer rachunku podany w umowie. W umowie zawarte są również dokładne kwoty zaliczki i dopłaty oraz terminy płatności.
Ile osób jest w kadrze na obozie/kolonii?
Naszymi uczestnikami opiekują się doświadczeni wychowawcy, instruktorzy oraz kierownicy. Wszystkie osoby pracujące na koloniach i obozach mają wymagane kwalifikacje i doświadczenie. Każdy organizowany przez nas obóz odbywa się zgodnie z zasadami określonymi w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej (z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997r. Nr 12, poz. 67 ze zm.). Za prawidłowy przebieg każdego turnusu odpowiada Kierownik wypoczynku. Na maksymalnie 20 uczestników przypada 1 opiekun w przypadku grupy w której są dzieci powyżej 10 roku życia. Na maksymalnie 15 uczestników przypada 1 opiekun w przypadku, gdy w grupie są dzieci do 10 roku życia.
Czy organizowane dyskoteki na obozach zagranicznych są bezpieczne?
Tak, przywiązujemy bardzo dużą wagę do bezpieczeństwa. Wyjścia na dyskoteki odbywają się zawsze w asyście wychowawców, prowadzone są zbiórki kontrolne. Kluby z którymi współpracujemy są sprawdzone i bezpieczne. Organizowane dyskoteki są wyłącznie dla młodzieży z różnych obozów. Dodatkowo stosujemy zabezpieczenie w postaci opasek na ręce, dzięki którym możemy szybko zidentyfikować do jakiego obozu należy uczestnik i zareagować u odpowiedniego wychowawcy. W trosce o widoczność dla uczestników – nasi wychowawcy noszą na dyskoteki koszulki firmowe i identyfikatory.
Czy uczestnicy którzy nie ukończyli 16 roku życia mogą uczestniczyć w dyskotekach?
Jeśli dyskoteki są organizowane na terenie hotelu - Tak Jeśli dyskoteki są organizowane w klubach jest to uwarunkowane wymogami wiekowymi narzuconymi przez klub. Mimo, że imprezy są organizowane dla młodzieży z różnych obozów osoba poniżej wymaganego wieku nie zostanie do niego wpuszczona przez Ochronę.
Czy mogę wcześniej zgłosić z kim chciałbym/chciałabym być w pokoju?
Jasne, że tak. Wystarczy wpisać taką informację podczas rezerwacji w polu UWAGI. Jeżeli tego nie zrobiliście nic się nie stało. Zawsze możecie zadzwonić do biura i podać nam taką informację. Kwaterunkiem zawsze zajmuje się Kierownik danego obozu biorąc pod uwagę prośby uczestników.
Chciałabym być z koleżanką w pokoju 2 osobowym – jest taka możliwość?
Możemy zapewnić Wam, że będziecie razem z koleżanką w pokoju ale nie jesteśmy dać Wam gwarancji, że będzie to na pewno pokój dwuosobowy. Możecie być razem ale w pokoju wieloosobowym np. 4-osobowym. Od hotelu otrzymujemy ilość i rodzaj pokoi przypisanych dla naszego obozu w późniejszym terminie, dlatego nie prowadzimy rezerwacji konkretnego rodzaju pokoju.
Czy istnieje możliwość rezerwacji miejsc w autokarze?
Nie ma takiej możliwości. Każdy uczestnik zajmuje miejsce, które wybierze gdy jest w autokarze i które jest wolne :) W praktyce nigdy nie było z tym problemu, aby dziecko siedziało z ulubioną koleżanką czy kolegą.
Jakie dokumenty dziecko musi posiadać przy sobie podczas kolonii?
Jedynym dokumentem, którego potrzebuje nasz przyszły uczestnik na obozach i koloniach w Polsce jest karta kwalifikacyjna wypełniona i podpisana przez rodziców/opiekunów prawnych. Taką kartę oddajemy kierownikowi/konwojentowi na zbiórce w dnu wyjazdu. Jest to dokument niezbędny do udziału w obozie. Link do wypełnienia karty zostaje wysłany po wpłaceniu zaliczki i potwierdzeniu dokonania rezerwacji. Pamiętaj, że wypełnioną kartę należy wydrukować i podpisać.
Jakie dokumenty trzeba zabrać na obóz zagraniczny?
Na obozie zagranicznym najważniejszymi dokumentami są: - ważny dokument podróży – dokument należy okazać kierownikowi/konwojentowi przy wsiadaniu do autokaru. Dokument musi być ważny co najmniej 90 dni od daty powrotu do Polski. - karta kwalifikacyjna – wypełniona i podpisana przez rodziców/opiekunów prawnych. Taką kartę oddajemy kierownikowi/konwojentowi na zbiórce w dnu wyjazdu. Link do wypełnienia karty zostaje wysłany po wpłaceniu zaliczki i potwierdzeniu dokonania rezerwacji. Pamiętaj, że wypełnioną kartę należy wydrukować i podpisać. Są to dokumenty niezbędne do udziału w obozie.
Czy karta EKUZ jest konieczna na obozy zagraniczne? Gdzie ją wyrobić?
EKUZ – Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego, można wyrobić w dowolnej placówce NFZ za darmo. EKUZ ułatwia formalności podczas konieczności skorzystania z opieki zdrowotnej za granicą. Posiadanie karty EKUZ nie jest obowiązkiem, ale ułatwia ona wiele formalności i redukuje koszty leczenia za granicą.
Czy mogę zrezygnować z obozu/kolonii?
Tak, w każdej chwili do dnia rozpoczęcia obozu masz prawo do rezygnacji. W tej sprawie koniecznie skontaktuj się z nami telefonicznie. Przyjmiemy zgłoszenie, rozliczymy koszty Twojej rezygnacji zgodnie z OWU i zwrócimy należną kwotę.
Co w przypadku rezygnacji z powodu choroby, wypadku dziecka?
Opcja 1: Wykupiłeś Ubezpieczenie od Kosztów Rezygnacji i wystąpiła okoliczność objęta ochroną – zadzwoń do nas. Pokierujemy Cię w procesie zwrotu kosztów za obóz. Ważne, abyś miał dokument potwierdzający niezdolność do udziału w obozie z powodu okoliczności objętej ochroną. Opcja 2: Nie masz Ubezpieczenia od Kosztów Rezygnacji. Zadzwoń do nas, przyjmiemy Twoje zgłoszenie. W tym wypadku zwrot kosztów jest rozliczany zgodnie z OWU.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT za obóz/kolonię?
Tak, wszystkie informacje znajdują się z zakładce FAKTURY
Czy jest możliwość zamówienia diety wegetariańskiej, bezglutenowej czy bezmlecznej?
Tak, w przypadku hotelów i ośrodków, które oferują opcję specjalnych diet, istnieje możliwość wykupienia takiej diety. Informacja o dostępnych dietach znajduje się w każdej ofercie w formularzu rezerwacyjnym. Jeśli nie ma możliwości zaznaczenia diety specjalnej oznacza to, że dany hotel lub ośrodek nie oferuje takiej opcji. W razie wątpliwości prosimy o kontakt – chętnie pomożemy sprawdzić dostępność odpowiedniego wyżywienia.
Czy wystawiają Państwo potrzebne dokumenty konieczne do otrzymania dofinansowania z pracy?
Tak, zajrzyj do zakładki DOFINANSOWANIA CAMPÓW
Czy mogę mieć telefon na obozie/kolonii?
OBOZY DLA MŁODZIEŻY: Podczas trwania obozów młodzieżowych uczestnicy mogą posiadać ze sobą telefony komórkowe. Odpowiedzialność za posiadany sprzęt spoczywa na uczestniku. KOLONIE: Dla zapewnienia pełnego zaangażowania dzieci w zajęcia oraz z rówieśnikami, nasz obóz jest strefą bez telefonów. Korzystanie z telefonów będzie ograniczone do wyznaczonych godzin ustalonych przez kierownika kolonii. Telefony komórkowe będą przechowywane przez wychowawcę i wydawane dzieciom podczas przerwy poobiedniej ( o godzinie przerwy zostaną Państwo poinformowani przez Kierownika obozu). W pozostałych godzinach telefony będą wyłączone -będą przechowywane w pokoju wychowawcy. Prosimy o kontakt telefoniczny z dzieckiem podczas przerwy poobiedniej, aby nie zakłócać rytmu dnia i zajęć. Szczególnie prosimy o unikanie dzwonienia do dzieci wieczorem, gdyż jest to czas, kiedy mogą odczuwać tęsknotę za rodzicami. W przypadku kiedy dziecko nie zabiera telefonu, mogą się Państwo kontaktować z nim dzwoniąc do Kierownika obozu. Kierownik obozu jest do Państwa dyspozycji podczas trwania obozu.
Kiedy muszę zgłosić, że chcę wziąć udział w wycieczce fakultatywnej?
Ty decydujesz, w której wycieczce fakultatywnej chcesz wziąć udział. Po przyjeździe na obóz, pierwszego dnia na spotkaniu organizacyjnym kierownik będzie zbierał od Was zgłoszenia oraz opłatę za wybraną wycieczkę. Bardzo ważne, aby przygotować odliczoną kwotę. Aby wycieczka mogła się odbyć, musi uzbierać się minimalna liczba osób.
Co zrobić, jeśli dziecko zachoruje podczas kolonii/obozu?
Każdy Uczestnik jest objęty ubezpieczeniem, a na miejscu mamy dostęp do opieki medycznej. W razie potrzeby rodzice są niezwłocznie informowani o stanie zdrowia dziecka.
Jak spakować dziecko na kolonię ? Czy są jakieś wytyczne co zabrać?
Zachęcamy do zajrzenia do zakładki – INFOPACK -  w której dostępne są niezbędniki obozowicza na kolonie i obozy zagraniczne. Mamy nadzieję, że pomogą w przygotowaniu się do kolonii/obozu.
Dokumenty
Do pobrania
Bezpieczeństwo
Opinie
5/5
Emilia F
Jeżdżę na obozy z tego biura nie od dziś. Biuro jest zorganizowane a obozy ciekawe i zabawne. Ostatnio byłam na obozie we Włoszech w miejscowości Rimini, i bez wachania jestem w stanie powiedzieć, że był to mój najlepszy dotychczas obóz ‼️ Atmosfera była genialna, a kadra wiedziała co robi. Praktycznie od razu złapali z nami super kontakt przez co wyjazd był bardzo komfortowy. Pan Adrian i Pani Kinga świetnie się spisali jako wychowawcy, a Pani Ola to najlepsza kierowniczka obozu na jaką wpadłam ❤️ Jeżdżę na obozy praktycznie co roku, ale obóz w Rimini zapadnie mi w pamięć najbardziej. Dziękuję i nie mogę się doczekać przyszłego roku!!❤️❤️
5/5
Paweł Góra
Syn miał przyjemność wziąć udział w obozie glampingowym w Bieszczadach. Wrócił baaaardzo zadowolony. Bogaty program z niezliczoną ilością atrakcji. Kierownik obozu oraz Panowie Instruktorzy naprawdę dbali o to aby dzieciaki spędziły ten czas dobrze i bezpiecznie. Jedzenie wyśmienite i ogólnie organizacja obozu na bardzo wysokim poziomie. Polecam!!!
5/5
Syn wrócił z zimowiska bardzo zadowolony. Tydzień wypełniony niesamowitymi atrakcjami. Widać, że organizator stara się stworzyć dzieciom obozy pełne radości, zabaw i niesamowitych przygód, które dzieci chętnie będą wspominać. Ogromne brawa za organizacje- za sprawny transport, wszystko na czas. Bardzo dobry kontakt z kierownikiem. Jeśli wyniknie jakiś problem, to proszę mi wierzyć, że za 15min problem zniknie. No cud miód. Polecam serdecznie. Syn będzie już się "wczasował" tylko z tym organizatorem ❤️💕😊
5/5
Łukasz Majewski
Obóz w Rimini najlepszy na jakim byłem. Panie Natalka i Karolina TOP. Wracamy na Hiszpanię
5/5
Agata Szwagrzyk
Witam, córka właśnie kończy swój pierwszy pobyt na obozie w Łebie i o ile były obawy na początku ( pierwszy wyjazd i od razu 700 km od domu) to cieszę się bardzo że wraca zadowolona i.....już marzy o kolejnym obozie 😊 Bardzo dziękuje całej kadrze za wszelką pomoc ale przede wszystkim za wspaniale zorganizowany czas dla naszych dzieciaków, które spędziły czas aktywnie korzystając z przepięknej pogody 🙂
5/5
Tyśka Tuśka
Obóz w Hiszpanii, najlepszy na jakim byłam. Hotel All in oferował cały dzień mega jedzenie. Impreza na basenie przejdzie do historii. Do następnego!
5/5
Marek
Jesteśmy po zimowisku narciarskim. Duży plus za hotel z basenem. Córka jeździła w grupie zaawansowanej , mimo to miała normalnie prowadzone zajęcia w formie doskonalenia. Pierwszy raz spotkaliśmy się z tym że zjazdy były nagrywane i analizowane w hotelu podczas wykładów. Brawa za profesjonalizm. Polecamy i jedziemy do Włoch w wakacje